Sådan skal du betale direkte
fra Microsoft Dynamics NAV

 
Continia leverer løsninger, der håndterer bankbetalinger direkte fra Microsoft Dynamics NAV.
  
For at kunne have en god og driftssikker løsning kræver det, at du altid har det rigtige og aktuelle bankformat til rådighed og du er i stand til at oprette enhver form for betalingsmetode, der kan sendes til banken. Uden fejl!
  
Det har vi garanteret i over 20 år – og lige nu nyder mere end 3.500 virksomheder med Microsoft Dynamics NAV godt af dette. 
  
Om du arbejder på den nyeste Dynamics NAV 2017 eller på en ældre version – helt ned til version 3.01 – så har din Microsoft Dynamics NAV partner opdateret software klar til levering!

 

Nemt, overskueligt og sikkert!
      

     
  
  

Vælg mellem to Continia løsninger

Alt efter behov og hvilken NAV version, du anvender, kan du vælge mellem to moduler fra Continia:
   
 
   
Læs mere om hvad de to produkter tilbyder i menuen til venstre. Her nedenfor kan du læse mere om de kernefunktioner, vi tilbyder:
  

Bankformater

For at kunne sende betalinger til din bank, skal Microsoft Dynamics NAV kunne danne en fil med betalinger i det nøjagtige format, som banken kræver. Med Continias betalingsløsninger er du altid sikker på at have alle understøttede formater i opdateret version til din rådighed, så de ikke fejler i bankens system.
  

Betalingsmetoder

Måske har du hver dag kun et mindre antal betalinger. Men på årsbasis bliver det alligevel hurtigt til flere tusinde. Har du behov for bare lidt mere end 1-1 kontooverførsel eller de mest anvendte FIK betalinger, så skal disse sikkert håndteres manuelt. Det koster meget tid med øget risiko for fejl. Vi sørger for at du kan håndtere enhver form for betalingsmetode automatisk, så samtlige betalinger oprettes direkte i banken – uden fejl!

 

Direkte kommunikation

Uden direkte kommunikation skal du udlæse en fil, som du efterfølgende skal finde og indlæse, efter du har logget ind i netbanken. Med Continias produkter kan du sende betalingerne direkte til banken via vores unikke direkte kommunikation. Ikke nok med det. Du vil også få statussvar retur, der indeholder kvittering for modtagelse af betaling. Du slipper også for at logge ind og finde eventuelle fejlbetalinger i netbanken. Du kan i stedet se og rette dem direkte i Microsoft Dynamics NAV, idet du også modtager status fra banken – og dermed kvittering for betalingen – klar til bogføring. 
  
Direkte kommunikation understøttes af Danske Bank, Handelsbanken samt alle banker under Bankdata, BEC og SDC. 
  

Bank Connect    

Med Bank Connect kan du foretage betalinger af regninger direkte fra dit økonomisystem. Løsningen tilbyder udveksling af betalingsoplysninger og kontobevægelser direkte mellem dit økonomisystem og størstedelen af de danske pengeinstitutter. Det giver dig et langt bedre arbejdsflow på virksomhedens betalinger, og derudover får du direkte retursvar på, om de afsendte betalinger er blevet godkendt i banken. 

  

Læs mere om Bank Connect her