Ny stor version er frigivet

web_nyhed_CEM-(1).png
07-02-2017

 

Vores seneste version af Continia Expense Management indeholder  spændende nyheder, blandt andet:

 

  • Afregninger: mulighed for at lave afregninger fra både Expense Management app, Expense Management portalen og fra NAV. En afregning er en samling af udgifter og/eller kørsler fra den samme rejse.

  • Integration til LESSOR

  • Status rapport: kan konfigureres og sendt direkte til hver enkelte Expense bruger, så denne kan få et overblik over de indsendte udgifter, kørsler og afregninger

  • Forbedret brugerflade i Expense Management app

  • Deltagere: mulighed for at tilknytte deltagere på udgiftstyper

  • Godkendelseskommentarer: kan vises for den enkelte Expense bruger

  • Mulighed for at importere transaktioner med Continia Document Capture

  • Understøttelse af NAV Web-klient: gældende for NAV 2016 og NAV 2017

 

Du har adgang til den nye version, inklusive en komplet changelog, via Continia PartnerZone.