Bekæmp dokumentbølgen

Den bedste og mest komplette løsning til indscanning af fakturaer og andre dokumenter direkte fra Microsoft Dynamics NAV!
  
Som den eneste løsning på markedet tilbyder vi automatisk registrering af dokumenter, OCR afløftning, et avanceret godkendelsesflow samt et fuldtekst søgbart digital arkiv.
  

Vi anbefaler dig at se videoen her ved siden af. Eller klik her for at få adgang til vores video bibliotek der giver dig en komplet gennemgang af løsningen

 

Træt af manuelle indtastninger?

Fakturaer og andre dokumenter bliver automatisk analyseret og data bliver lagt ind i Microsoft Dynamics NAV direkte fra det indscannede billede på skærmen. Continia Document Capture anvender pre-definerede dokumentskabeloner til at tilføje data til de korrekte felter. Nye skabeloner for hver enkelt leverandør bliver skabt mens du registrerer og rettelser bliver nemt tilføjet blot ved at pege på fakturabilledet med musen.

  

   
OIOUBL og OIOXML

Modulet Continia e|faktura håndterer på samme vis modtagelse af fakturaer i OIO UBL eller XML format. Disse fakturaer registreres ind samme sted som andre fakturaer og kan dermed indgå i samme opsatte godkendelsesflow som du har valgt i Continia Document Capture.
  

Få overblikket og styringen tilbage!

Du har altid overblikket over hvad status er på det enkelte bilag ude hos den aktuelle godkender, som har mulighed for at udføre sin gennemgang af bilag via NAV klienten eller en Web Portal.
  

    
 

Match af købsordrer

Continia Document Capture indeholder avancerede funktioner, der gør det effektivt at matche en modtage købsfaktura med en købsordre. Opgaven kan løses manuelt eller der kan konfigureres til at blive udført i henhold til fakturahovedet eller linje-for-linje. Du kan også opsætte tolerance-beløb for hver leverandør, som afgør om en faktura automatisk kan blive godkendt til bogføring eller skal sendes til godkendelse.
  

Drag-and-Drop

Med Continia Document Capture kan du ”trække-og-slippe” enhver fil-type eller e-mail til enhver post i Microsoft Dynamics NAV. For eksempel kan du på en faktura vedhæfte en e-mail med det originale tilbud fra leverandøren, et billede af en fejl-leverance eller andre relevante dokumenter i forbindelse med en godkendelse. Du kan også tilføje Drag-and-Drop til for eksempel leverandør- eller kunde-kort for at kunne vedhæfte vigtige dokumenter. Og ved at anvende Drag-and-Drop i Sagsmodulet får du tilsvarende mulighed for nemt at tilknytte vigtig dokumentation direkte ind på det pågældende projekt. Alt dette er tilgængeligt både for den rollebaserede og klassiske klient – eller direkte via Continia Document Capture – Web Portal. 

   

Vil du registrere salgsordrer ind på samme måde? Eller andre dokumenter med data, der skal registreres ind i NAV? 

Med Continia Document Capture har du mulighed for meget mere end blot at håndtere købsfakturaer. Det er nemt at oprette nye dokumenttyper med deres egne fortolkninger og regler for hvad der skal ske med dokumentet og de relaterede data.

  

Fuldtekst søgning

Alle pdf-dokumenter med samtlige data fra den originale faktura bliver gemt i Document Capture arkivet, som er en del af Microsoft Dynamics NAV. Det gør det muligt at fremfinde en faktura baseret ikke kun på data fra NAV, men også på information, der kun er registreret på den originale faktura, for eksempel specifikke referencenumre, leverandørnumre eller serienumre.

   


   

Hurtigt i gang sammen med din NAV partner

Continia Document Capture er certificeret af Microsoft og relativt simpelt at implementere for enhver Microsoft Dynamics NAV partner. Baseret på erfaring fra vores mere end 400 eksisterende kunder, så kan en standard implementering gennemføres på under en uge!

 

Du er velkommen til at kontakte din Microsoft Dynamics NAV partner for at høre nærmere om dine muligheder med Continia Document Capture.

   
   
Relevante links:

>> Link til profilfilm på engelsk 

>> Download brochure (pdf, English language)

>> Download Continias prisliste med vejledende priser (pdf)